بهترین مارک همزن برقی

بهترین مارک همزن برقی کدام است؟ به همراه پیشنهاد خرید

خب، اگر شما هم مثل من اهل شیرینی پزی، کیک پزی و کلا آشپزی باشید و زمان زیادی را در روز در آشپزخانه به سر می‌کنید حتما در مورد اهمیت خرید همزن برقی با من هم عقیده هستید! اما خب، این تازه شروع ماجراست. با این گرانی‌ها و وجود انواع آلودگی موجود در سطح کوچه و خیابان به طبع خرید اینترنتی راحترین کاریست که می‌توان انجام داد. البته به شرطی که از یک فروشگاه اینترنتی معتبر مثل دیجی کالا خرید کنید. در اینجا قصد دارم به شما بهترین مارک همزن برقی را معرفی کنم با من همراه باشید.

 

بهترین مارک همزن برقی

برندها و مارک‌های بسیار زیادی هستند که همزن برقی تولید می‌کنند، اما قبل از اینکه به سراغ معرفی این برندها برویم چند نکته برای خریدی مطمئن را به شما خواهم گفت و امیدوارم برایتان مفید واقع شود.

راحتی دستگاه: قبل از هرچیزی باید دسته راحتی داشته باشد، هم برای راست دست‌ها و هم برای چپ دست‌ها! زیرا خیلی از برندها به این نکته ساده توجه نمی‌کنند. همچنین وزن دستگاه بهتر است بین 800 گرم تا 1 کیلوگرم باشد، زیرا اگر خیلی سبک باشد به کنترل آن سخت است و اگر سنگین باشد جا به جایی را مشکل خواهد کرد.

درجه سرعت دستگاه: همزنی که قصد خرید آن را دارید باید چند مدل سرعت داشته باشد تا بتوانید به کمک آن همه موادی که مدنظرتان دارید را به خوبی با هم مخلوط کنید. پس قبل از خرید به این امکان دستگاه توجه کنید و همزن برقی تک سرعته را خرید نکنید.

لوازم جانبی دستگاه: این ویژگی معمولا باعث افزایش قیمت دستگاه شما خواهد شد. به عنوان مثال دارای قلاب خمیر است؟ یا دارای بازوهای بلند هست که بتوان از آن در ظرف و کاسه‌های عمیق استفاده کرد؟ این موارد را باید قبل از خرید کاملا بررسی کنید، تا خریدی به صرفه و مطمئن داشته باشید.

 

همزن‌های برقی از برند بوش

برند آلمانی بوش که بیش از 150 سال است که در صنایع مختلف به خصوص لوازم خانگی فعالیت می‌کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این شرکت یکی از ده شرکت برزگ در آلمان است و هر ساله میلیاردها دلار از محصولات خود را به سراسر جهان صادر می‌کنند. بوش امروز به‌عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای حوزه مهندسی در جهان خود را اثبات کرده است. درحال حاضر، ولکمار دنر به‌عنوان مدیرعامل بوش مشغول به کار است. آن‌ها بیش از ۴۰۰ هزار کارمند در سرتاسر جهان دارند و درآمد شرکت در آخرین آمار، ۷۸ میلیارد یورو بیان شد.

همزن‌های برقی از برند فیلیپس

فیلیپس شرکت هلندی و چندملیتی تجهیزات الکترونیکی است، که دفتر مرکزی آن در شهر آمستردام، هلند قرار دارد. این شرکت، در سال ۱۸۹۱ توسط جرارد فیلیپس در شهر آیندهوون تاسیس شد. شرکت فیلیپس، یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی جهان است، که شمار کارکنان آن بیش از 122 هزار نفر است و در ۱۰۰ کشور جهان، خدمات خود را ارایه می‌کند.

همزن‌های برقی از برند فلر

شرکت فلر در سال 1994 در شهر دوسلدورف آلمان تاسیس شد. هدف اصلی این شرکت رفع نیازهای اساسی خانواده‌ها با ساخت لوازم خانگی و آشپزخانه با کیفیت است. تمام محصولات فلر مطابق با جدیدترین تکنولوژی‌های فناوری طراحی و تولید می‌شود و بعد از انجام آزمایش‌های دقیق از قبیل سنجش کارایی و دقت عملکرد روانه بازار می‌شود. فلر محصولات متفاوت از جمله مایکروویو، آون برقی، چای ساز، قهوه ساز، ساندیچ ساز، جاروبرقی، پلوپز و غیره تولید می کند.

همزن‌های برقی از برند دسینی

این برند، اصالتا ایرانی است اما محصولات آن در کشورهای ترکیه و چین تولید می‌شود. اما از نظر کیفیت با بسیاری از برندهای معتبر همزن به خصوص مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم برابری می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب هستید می‌توانید محصولات دسینی را از طریق دیجی کالا خرید کنید.

همزن‌های برقی از برند کنوود

کنوود شرکت الکترونیکی ژاپنی است، که دفتر مرکزی آن، در منطقه هاچی‌اوجی شهر توکیو، ژاپن قرار دارد. شرکت کنوود، تولیدکننده انواع رادیو آماتورها، تلویزیون‌ها، کولرها، دستگاه‌های های-فای و بسیاری از تجهیزات صوتی و لوازم خانگی است. محصولات این برند با قیمت مناسب از طریق دیجی کالا برای خرید در دسترس شماست.

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *