آون-توستر-چند-لیتری-خوبه

آون توستر چند لیتری مناسب است؟

امروزه به دلیل وجود آلودگی‌های مختلف بیشتر ما ترجیح می‌دهیم که غذا را در خانه تهیه کنیم. زیرا نه تنها از نظر بهداشتی مطمئن‌تر است بلکه می‌توانیم غذاهای سالم‌تری هم تهیه کنیم. اما آشپزی نیازمند وسایل و تجهیزات است. در این مقاله قصد داریم در مورد یکی از خصوصیات آون توستر صحبت کنیم. یکی از نکاتی که هنگام خرید آون توستر باید به آن توجه داشته باشیم، اطلاع از ظرفیت این دستگاه است. آون توستر چند لیتری مناسب است؟ با فودوتو همراه ما باشید.

 

آون توستر چند لیتری مناسب است؟

ظرفیت انواع آون توستر از 15 تا 60 لیتر است. بله شاید تعجب کنید انواع 15 لیتری و 60 لیتری این دستگاه در بازار وجود دارد. ظرفیت این دستگاه را باید براساس اندازه خانواده خود انتخاب کنید. معمولا دستورهای آشپزی معمولی در ظرفیت‌های 15 تا 20 لیتری قابل اجراست. برای خانواده‌های بزرگ ظرفیت 26 تا 60 لیتر در نظر گرفته شده است. هیچ قانونی سختگیرانه‌ای برای انتخاب وجود ندارد ولی به صورت کلی اگر می‌خواهید یک کیک 5 کیلوگرمی درست کنید باید به سراغ انواع 60 لیتری بروید! البته توجه داشته باشید که هرچقدر حجم و ظرفیت دستگاه بالاتر رود میزان مصرف برق هم بیشتر خواهد شد.

تعداد خانوار ظرفیت آون توستر
2 تا 3 نفر 15 تا 20 لیتر
بیشتر از 4 نفر 26 تا 60 لیتر

 

البته اگر قصد دارید کیک‌های کوچک در خانه بپزید، همان اندازه 15 تا 26 لیتری بریاتان مناسب خواهد بود. همچنین اگر قصد استفاده حرفه‌ای دارید مانند استفاده در کافی شاپ و … بهتر است انواع با ظرفیت بالاتر مثل 60 لیتری را خریداری کنید.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *