بهترین مارک تابه گریل

بهترین مارک تابه گریل کدام است؟

تابه گریل یکی از ابزارهای کاربردی در اشپزخانه است. به خصوص اگر جز افرادی باشید که در آپارتمان زندگی می‌کنید و امکان استفاده از کباب پز را ندارید، این نوع از تابه‌ها حس و حال کباب کردن را تداعی می‌کنند. اما اینکه از کدام برند خرید کنیم خود یک سوال مهم است که در ادامه قصد داریم به آن اشاره کنیم. بهترین مارک تابه گریل کدام است؟ با سایت آشپزی فودوتو همراه ما باشید.

 

بهترین مارک تابه گریل

قبل از اینکه به سراغ بهترین برندهای تولید کننده تابه گریل بپردازیم قصد داریم شما را با چند نکته مهم در انتخاب تابه مناسب آشنا کنیم تا خریدی مطمئن داشته باشید.

لبه بلند: یکی از ویژگی‌هایی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید، بلند بودن لبه تابه شماست. زیرا امکان سرخ کردن بدون پاشیدن روغن و مواد موجود در تابه را به شما خواهد داد. هم غذای خوشمزه‌ای خواهید داشت هم اجاق گازی تمیز!

جنس چدنی: تابه‌های چدنی گرمای بیشتری را در خود نگه می‌دارند و لذا غذایتان بهتر سرخ خواهد شد. همچنین نچسب بودن تابه نیز در انتخاب‌تان مهم است.

مربع شکل: یکی از نکاتی که شاید کمتر به آن توجه کنیم، ظاهر سطح مقطع تابه است. تابه‌های مربعی فضای بیشتری برای سرخ کردن گوشت و سبزیجات به شما می‌دهند و فضای پرت کمتری نسبت به انواع دایره‌ای دارند.

درب شیشه‌ای: یکی از نکاتی که هنگام سرخ کردن و کباب کردن با آن مواجه می‌شوید، پیچیدن بوی غذا در آشپزخانه است که به یک درب شیشه‌ای هم سرخ شدن غذا را می‌بینید و هم از انتشار بوی غذا در خانه جلوگیری می‌کنید.

 

تابه‌های گریل از برند وی ام اف

بهترین مارک تابه گریل

وی ام اف (wmf) یک برند با ریشه فرانسوی است که در تولید انواع لوازم آشپزخانه به خصوص تابه فعالیت دارد. بیش از 100 سال است که به تولید محصولات باکیفیت می‌پردازد. از نظر ظاهر و زیبایی نیز نسبت به سایر تولید کنندگان یک سر و گردن سرتر است. اگر در کنار کیفیت به ظاهر هم توجه می‌کنید می‌توانید از این برند خرید کنید.

 

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

تابه‌های گریل از برند فیسلر

بهترین مارک تابه گریل

آوازه برندهای آلمانی همیشه و همه جا هست. برند فیسلر یک برند آلمانی است که تولید کننده محصولاتی مانند: زودپز، تابه، و سایر لوازم آشپزخانه است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید این کمپانی از 1845 فعالیت خود را شروع کرده است و تاکنون محصولات بسیار زیادی را به نقاط مختلف جهان ارسال کرده است. محصولات این برند را در دیجی کالا می‌توانید تهیه کنید.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

تابه‌های گریل از برند کاراجا

بهترین مارک تابه گریل

یکی از برندهای ترکی که این روزها سر و صدای زیادی کرده و در بازار ایران هم حاضر است. کاراجاست. شما می‎توانید تابه‌های باکیفیت این برند را از طریق دیجی کالا خریداری کنید. نکته مهم در مورد این برند ترک این است که از نظر قیمتی، نسبت به دو برند فرانسوی و آلمانی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم ارزان‌تر است.

 

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

تابه‌های گریل از برند کرکماز

بهترین مارک تابه گریل

کرکماز در سال ۱۹۷۲ میلادی نخستین کارخانه تولید ظروف آشپزخانه را در ترکیه تاسیس نمود و به سرعت کارخانه تولید لوازم برقی خود را نیز راه اندازی کرد. امروزه کارخانجات کرکماز با تولید بیش از ۱۰۰۰ مدل محصولات مختلف آشپزخانه از قبیل قابلمه و تابه استیل ضد زنگ و نچسب، کتری و قوری، بخار پز، قاشق و چنگال، زودپز، همزن، سرخ کن، توستر، ساندویچ ساز، چرخ گوشت و … به عنوان یکی از پرفروش‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در خاورمیانه شناخته می‌شود.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *