بهترین مارک سوسیس و کالباس

بهترین مارک سوسیس و کالباس کدام است؟

سوسیس و کالباس یک نوع غذای آماده است که معمولا از گوشت چرخ کرده به عنوان ماده اولیه و نمک، فلفل، ادویه و سایر مواد خوراکی و البته نگهدارنده تهیه و به بازار عرضه می‌شود. مصرف سوسیس و کالبس در برخی از خانواده‌های ایرانی بسیار زیاد است به همین دلیل سعی کردیم در این مقاله بهترین مارک سوسیس و کالباس را به شما معرفی کنیم تا در صورت تمایل اقدام به خرید این محصولات کنید. با مجله آشپزی فودوتو همراه ما باشید.

 

بهترین مارک سوسیس و کالباس کدام است؟

برندهای سوسیس و کالباس بسیار زیاد هستند، اما برخی از شرکت‌های شهرت بیشتری در تولید محصولات باکیفیت دارند و در این مقاله سعی می‌کنیم شما را با این برندهای خوب و باکیفیت بیشتر آشنا کنیم.

 

سوسیس‌و‌کالباس سولیکو

گروه سولیکو دارای ۱۴ کارخانه و ۲۵ برند مختلف و دارای بیش از ۱۸۰۰ رده محصولی است که بزرگترین آن فراورده‌های لبنی کاله می‌باشد. گروه سولیکو به صورت ۶ سال متوالی به به‌عنوان صادرکننده برتر صنعت ایران انتخاب شده‌است. بدون شک گروه سولیکو یکی از بهترین برندهای سوسیس و کالباس در کشور است و صادرات بسیار زیادی به کشورهای عراق، آمریکا، امارات، آلمان و … داشته است.

مشاهده و خرید

 

سوسیس‌و‌کالباس گوشتیران

کارخانه گوشتیران اولین تولید کننده فراورده های گوشتی در کشور است که فعالیت خود را با نام آرزومان در سال ۱۳۰۴ آغاز نمود و با توسعه فعالیت در سال ۱۳۳۷ کارخانه را در محل فعلی کیلومتر ۴ جاده قدیم کرج ایجاد و پس انقلاب نام شرکت و محصولات به گوشتیران تغییر یافت. این برند سوسیس و کالباس نیز به عنوان یکی از باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان صنایع غذایی کشور به حساب می‌آید.

مشاهده و خرید

 

سوسیس‌و‌کالباس 202

شرکت صنايع غذایی پاک تليـسه فعاليت خود را با نام تـجاری 202 از سـال 1358 درزمينه توليد فرآورده های گوشتی آغاز کرد. اين شرکت با راه اندازی کارخانه جديد خود در سال 1393 با متراژی حدود 30،000 متر مربع در منطقه چهار باغ کرج باهدف تامين کيفيت و نوآوری بيشتر در توليد انواع محصولات پروتئینی در حال حاضر بعنوان يکي از بزرگترين شرکت های فرآورده های گوشتی فعاليت خود را به شکل جديدی آغاز کرده است. 202 نیز یکی از بهترین مارک سوسیس و کالباس در ایران است.

مشاهده و خرید

 

سوسیس‌و‌کالباس میکائیلیان

سابقه شرکت فرآورده‌های گوشتی و کنسرو ميکائيليان به عنوان يکی از بنيانگذاران صنعت فرآورده‌های گوشتی ايران به سال 1310 شمسی باز می‌گردد. خانواده ارمنی ميکائيليان که در شهر خارکف اوکراين به کار توليد انواع فرآورده های گوشتی اشتغال داشتند در اوايل قرن حاضر به ايران مهاجرت کرده و تصميم به ادامه حرفه خانوادگی خود در ايران می‌گيرند.

مشاهده و خرید

 

سوسیس‌و‌کالباس شام‌شام

مجتمع صنعتی پروتئینی شام شام با بیش از 37 سال سابقه درخشان در تولید، محصولات گوشتی و پروتئینی در محیطی وسیع با بهره گیری از 1232 نفر پرسنل مجرب، در فضایی مناسب با مساحت 7 هکتار، در کیلومتر 60 جاده شیراز- سپیدان واقع گردیده است. استفاده از ماده اولیه عالی و مرغوب همگام با بهره گیری از ماشین آلات پیشرفته یا تکنولوژی نوین روز جهان این امکان را برای مجموعه، به گونه ای فراهم ساخته تا بتواند تنوع تولیدات خود را ارتقاء بخشد.

مشاهده و خرید

 

آیا سوسیس‌و‌کالباس مفید است؟

سوسیس و کالباس به شرطی که بیش از 70 درصد آن را گوشت قرمز و یا گوشت مرغ تشکیل داده باشد می‌تواند به عنوانی یکی از منابع پروتئین فرد مصرف کننده قرار بگیرید. همچنین وجود مقداری نیاسین در سوسیس و کالباس به سلامت پوست، مو و چشم کمک بسیاری می‌کند و بررسی‌ها نشان داده است این ماده مانع از بروز افسردگی در افراد می‌شود.

وجود مواد نگهدارنده و همچنین نمک فراوان باعث شده است که استفاده از آن بیش از یکبار در ماه توصیه نشود. همچنین وجود نیترات سدیم باعث بروز سرطان در بدن فرد مصرف کننده این محصولات پروتئینی می‌شود. بنابراین اگر به سلامتی بدن خود اهمیت می‌دهید بهتر است از استفاده از محصولات فرآوری شده کمتر استفاده کنید و به جای آن از گوشت قرمز و گوشت مرغ و ماهی استفاده کنید.

 

غذاهای خوشمزه ای که با سوسیس تهیه می‌شوند

 

اشتراک‌گذاری

یک نظر

    1. مسلم حیدری پاسخ

      به نظر من پطروس بهترینه با وجود اینکه قدمت زیادی نداره ولی خیلی خوب پیشرفت کرده اونم به خاطر کیفیت بالای هستش که داره

      1. رسول معینی کشتکار پاسخ

        پطروس فقط مشهد فروش داره اون هم بخاطر تبلیغات زیادشه که از جیب مشتریاش میکنه نه که محصولاتش خیلی کیفیت پایین و در حد محصولات شهراد و گلهاره تو را خدا اینا را با برندهای خوب مقایسه نکن

  1. ساعد پاسخ

    من اهل سوسیس کالباس نیستم، اما همینکه نوشته تراریخته ادم متوجه میشه که شرکت با صداقت و راستگویی داره محصولاتش رو میفروشه،مطمئنا بقیه هم از روغن تراریخته ومواد دیگه استفاده میکنن و تومواد تشکیل دهندش نمینویسه.اما این شرکتی که گفتید نوشته و اختیار رو به خریدار داده که اگاهانه بخوره یا نخوره

  2. ناصرالدین مهدی زاده پاسخ

    من مارتادلا شام شام خریدم تا حالا اینقدر از خرید پشیمون نشده بودم که از خرید این مارتادلا بی کیفیت پشیمون شدم

  3. صبا پاسخ

    از این پس ناب پروتئین در مشهد در‌حضور‌ خود شما و با گوشت روز، سوسیس و کالباس و همبرگر تولید میکنه و فقط اگه یکبار امتحان کنید می‌بینید که مزه و طعم واقعی گوشت در سوسیس و کالباس چیه!
    @protein.naab

  4. هاشم دهقان پاسخ

    با سلام
    بنده ۴۵۰ کیلو پودر گوجه درجه یک وصددرصد خالص موجود دارم در صورت تمایل به مصرف با شماره ۰۹۱۷۷۰۶۲۷۴۰ دهقان تماس بگیرید ممنون

  5. doctor alipour پاسخ

    این مارک ها خوب ولی بشارت رو یادتون رفت که اصلی کاریه همونه 🙂 ولی توجه داشته باشید که همه سوسیس.کالباس.همبرگر اگه زیاد بخوریم مضر هستند.

  6. فرزاد مفاخری پاسخ

    سالم ترین سوسیس و کالباس جهان اسمش کادک که تو سنندج تولید میشه ،البته چون تبلیغات ندارن زیاد شناخته شده نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *