بهترین مارک خمیر پیتزا

بهترین مارک خمیر پیتزا آماده کدام است؟

بسیاری از ما ترجیح می‌دهیم در روزهای آخر هفته دست به پخت پیتزا بزنیم و همین یعنی شروع انتخاب! اولین چیزی که به ذهن مادر خانه می‌رسد این است که از نانوایی خمیر بخرد و از ان برای تهیه پیتزا استفاده کند. اما بسیاری از سوپر مارکت‌ها انواع خمیر پیتزا آماده را دارند که می‌تواند فرایند اشپزی شما را کاهش دهد و کمتر خسته شوید. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین برندهای خمیر پیتزا آماده آشنا کنیم با مجله آشپزی فودوتو همراه ما باشید.

 

بهترین مارک خمیر پیتزا آماده

همان‌طور که می‌دانید آماده کردن خمیر کاری نسبتا سخت است و برای مواقعی که زمان کافی در اختیار نداریم نمی‌توان خمیر آماده کرد؛ بنابراین برای چنین مواقعی می‌توان از انواع خمیر پیتزا آماده استفاده کرد. بعد از قرار دادن نان روی سینی فر، مقداری سس کچاپ یا رب گوجه‌فرنگی روی آن بریزید و بعد از انجام این کار، موادغذایی دلخواهتان را روی نان بریزید. و در کمترین زمان ممکن پیتزای شما آماده خواهد بود. اما بسیاری این سوال را از خودشان می‌پرسند که خمیر پیتزا آماده از کجا بخریم؟ من به این سوالات شما پاسخ خواهم داد.

 

خمیر پیتزا آماده دگا

داخل بسته‌بندی پلاستیکی این محصول چهار قرص نان گنجانده شده است تا بتوانید برای چهار نفر پیتزایی خوشمزه و خاص طبخ کنید. این نان‌های دایره‌ای شکل از آرد گندم تهیه شده‌اند و ضخامت مطلوبی دارند. با کمک این نان دیگر نیازی نیست نگران تهیه آرد، درست کردن خمیر و… باشید.

بهترین مارک خمیر پیتزا

مشاهده و خرید

خمیر پیتزا ب.آ

حتما نان نیمه آماده پیتزا «ب.آ» را در سبد خرید خود قرار دهید. داخل بسته‌بندی پلاستیکی این محصول چهار قرص نان گنجانده شده است تا بتوانید برای چهار نفر پیتزایی خوشمزه و خاص طبخ کنید. نان نیمه‌آماده، روند پخت پیتزای خانگی را برایتان سریع‌تر و راحت‌تر خواهد کرد. بسته‌بندی منحصربه‌فرد این محصول مانع نفوذ نور خورشید به داخل آن می‌شود و درنتیجه از فاسد شدنش جلوگیری می‌کند.

بهترین مارک خمیر پیتزا

مشاهده و خرید

خمیر پیتزا آماده داناک

خمیر داناک یکی از انواع نان پیتزا است که محبوبیت زیادی میان مصرف کنندگان دارد. هر بسته دارای 4 عدد قرص نان گرد است که برای تهیه 4 پیتزای خوشمزه کافیست.

بهترین مارک خمیر پیتزا

مشاهده و خرید

علت خشک شدن خمیر پیتزا آماده چیست؟

درجه حرارت بالای فر یکی از مهمترین عواملی است که باعث بخار شدن آب موجود در نان می‌شود؛ به همین دلیل اگر قرار است 30 دقیقه نان (خمیر پیتزا) را درون فر قرار دهید حتما به خمیر مقداری آب بزنید. همچنین اگر مواد پیتزا را قبل از قرار دادن روی نان پخته و سرخ کرده باشید دیگر نیازی به این نیست خمیر 30 دقیقه در فر باقی بماند و خشک شود.

 

نکات مهم در پخت پیتزا با خمیر آماده

مواد تشکیل دهنده پیتزا شامل: سیر، نمک، گوشت، پنیر، ریحان و نان گرد است. برای تهیه یک پیتزای خوشمزه نیاز است به برخی از نکات که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد توجه کنید.

 

دمای فر را زیاد کنید

پیتزا فروشی‌ها از فرهای مخصوص پخت پیتزا و از دمای بالاتر از ۵۰۰ درجه ی فارنهایت برای پخت پیتزا استفاده می کنند. پیش از گذاشتن پیتزا درون فر، آن را گرم کنید. پیتزا را در طبقه وسط فر و در مرکز فر قرار دهید. برای آنکه پیتزای شما خوب پخته شود تنها یک پیتزا را در فر قرار دهید. زمان میانگین برای پخت پیتزاهای خانگی بین ۱۰ تا ۱۲ دقیقه است.

 

سس پیتزا را جدی بگیرید

یکی از فوت و فن های خوش طعم کردن خمیر پیتزا، مزه دار کردن آن با سس مخصوص است برای این منظور باید پس از پهن کردن خمیر و فبل از قرار دادن مواد روی آن، مقداری سس قرمز، سس مایونز و کمی آویشن را با یکدیگر مخلوط کرده و لایه نازکی از آن را روی خمیر بمالید. پس از آن مواد را روی خمیر قرار دهید.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *