طرز تهیه شیر قهوه

طرز تهیه شیر قهوه نوشیدنی مورد علاقه آمریکایی‌ها

شیرقهوه یک نوشیدنی که از ترکیب قهوه و شیر تولید می‌شود. شیر قهوه نوشیدنی اصلی ایالتی در رود آیلند، آمریکا است. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه شیر قهوه را به شما آموزش دهیم. با فودوتو همراه ما باشید. شیر قهوه به علت کالری بالایی که دارد به عنوان بمب انرژی شناخته می‌شود و بسیاری از ورزشکاران قبل از شروع تمرینات ورزشی سخت، یک لیوان از آن را مورد استفاده قرار می‌دهند تا انرژی کافی برای انجام حرکات را داشته باشند.

 

نکات مهم در تهیه شیر قهوه

هنگام تهیه این نوشیدنی گرم، مراقب باشید که روی گاز سر نرود! زیرا قهوه ترک و شیر هر دو دارای چنین قابلیتی در هنگام تهیه هستند.

شیر قهوه برای لاغری موثر خواهد بود، البته اگر از شکر و شیر پر چرب برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه استفاده نکنید. البته می‌توانید از عسل طبیعی برای تهیه شیرقهوه استفاده کنید که مشکلات قند غیر طبیعی را ندارد.

همچنین اگر بعد از سرو متوجه شدید که شیرینی نوشیدنی مناسب نیست؛ کافیست مقداری شکر و یا عسل به شیرقهوه اضافه کنید و از خوردن آن لذت ببرید.

 

مشاهده و خرید قهوه ترک

 

طرز تهیه شیر قهوه با قهوه فوری

شیر قهوه را می‌توانید با اسپرسو، قهوه ترک یا حتی قهوه فوری درست کنید. اگر دوست دارید شیر قهوه شما در کمتر از یک دقیقه آماده باشد بهتر است قهوه فوری را انتخاب کنید. برای اینکار کافی است یک قاشق چایخوری پودر قهوه فوری را داخل یک لیوان بریزید و شیر داغ را به آن اضافه کنید و هم بزنید. وقتی ترکیب شیر و قهوه یکدست شد نوشیدنی شما آماده است. 

 

سایر نوشیدنی‌های خوشمزه ای که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

 

طرز تهیه شیر قهوه

شیرقهوه یک نوشیدنی که از ترکیب قهوه و شیر تولید می‌شود. شیر قهوه نوشیدنی اصلی ایالتی در رود آیلند، آمریکا است. در این مقاله قصد داریم طرز تهیه شیر قهوه را به شما آموزش دهیم. با فودوتو همراه ما باشید.
زمان آماده سازی 10 دقیقه
زمان کل 10 دقیقه
تعداد 4 نفر

مواد لازم

  • 4 پیمانه شیر
  • 4 قاشق چایخوری قهوه ترک
  • 4 قاشق چایخوری شکر

دستور العمل‌

  • یک شیر جوش را روی حرارت بگذارید. حالا چهار پیمانه شیر، چهار قاشق چایخوری شکر و چهار قاشق چایخوری پر از قهوه را در شیر جوش بریزید.
  • توجه داشته باشید که حرارت اجاق گاز باید روی درجه متوسط باشد.
  • حالا شیر، قهوه و شکر را به طور مداوم بهم بزنید. این کار را تا زمانی ادامه دهید که شیر قهوه ترک شما شروع به جوشیدن کند.
  • حالا شیر جوش را از روی حرارت بردارید. آن را در فنجان‌های مورد نظرتان بریزید و به صورت گرم سرو کنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز