وزن استاندارد یک سیخ جوجه کباب

وزن استاندارد یک سیخ جوجه کباب

جوجه کباب یکی از خوش‌خوراک‌ترین انواع کباب است که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد. با این حال در هر رستوران و کیترینگی به یک شکل خاص تهیه و پخته می‌شود. اما اگر تمایل داشته باشید که این کباب را در خانه تهیه کنید اولین سوالی که در ذه‌تان نقش می‌بندد “وزن استاندارد یک سیخ جوجه کباب” چقدر است؟ در فودوتو به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

وزن استاندارد یک سیخ جوجه کباب چقدر است؟

یکی از سوالاتی که بسیاری از کاربران از تیم فودوتو می‌پرسند این است که وزن ایده‌آل برای یک سیخ جوجه کباب چقدر است؟ هرچند که این مساله به سیلقه شما بستگی دارد اما یک استاندارد توسط اتحادیه رستوران‌داران تهیه شده است که همه آشپزها ملزم هستند که از آن پیروی کنند. که در ادامه به آن اشاره کرده‌ایم.

مشاهده و خرید سیخ جوجه کباب

جوجه کباب با استخوان

برای تهیه یک سیخ جوجه کباب با استخوان به 400 گرم گوشت مرغ با استخوان نیاز خواهید داشت. همچنین برای تهیه یک پرس چلو جوجه کباب به 350 گرم برنج پخته شده، 15 گرم کره، دورچین به همراه یک تکه ته دیگ زعفرانی نیاز خواهید داشت.

 

جوجه کباب بدون استخوان

برای تهیه یک سیخ جوجه کباب با استخوان به 300 گرم گوشت مرغ بدون استخوان که معمولا گوشت سینه است، نیاز خواهید داشت. همچنین برای تهیه یک پرس چلو جوجه کباب به 350 گرم برنج پخته شده، 15 گرم کره، دورچین به همراه یک تکه ته دیگ زعفرانی نیاز خواهید داشت.

 

وزن مناسب مرغ برای تهیه جوجه کباب

بسیاری از افراد برای رسیدن به تناسب اندام و لاغری گوشت مرغ را در برنامه غذایی خود قرار می‌دهند، به خصوص جوجه‌کباب را که برای بدن بسیار مفید است. تحقیقات نشان می‌دهد جوجه برای بیماری آلزایمر و بیماری چشم ناشی از کهولت سن بسیار مفید بوده و از آن پیشگیری می‌کند.

وزن صحیح جهت برگزیدن مرغ برای تهیه جوجه کباب حدود یک کیلوگرم است و این اندازه کباب برای دو نفر مناسب است.

 

کباب‌های خوشمزه ای که باید آن‌ها را امتحان کنید

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *