بهترین سس مایونز کدام است؟

بهترین سس مایونز کدام است؟

سس مایونز یا سس سفید نوعی سس است که از تخم مرغ، روغن زیتون، سرکه و خردل درست می‌شود و به‌طور سرد در بسیاری از سالاد ها و غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد. سس مایونز سال‌هاست که در جهان به عنوان یک چاشنی محبوب در میان مردم جا افتاده است و چه در تهیه انواع سالاد و چه در تهیه انواع ساندویچ مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما ما در این مقاله قصد داریم بهترین سس مایونز را به شما معرفی کنیم تا خریدی سریع و مطمئن داشته باشید. با بخش سوپر مارکت آنلاین فودوتو همراه ما باشید.

 

سس مایونز چیست و چگونه تهیه می‌شود؟

سس مایونز یا سس سفید نوعی سس است که از تخم مرغ، روغن زیتون، سرکه و خردل درست می‌شود و به‌طور سرد در بسیاری از سالاد ها و غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

تاریخچه سس مایونز چیست؟

بسیاری از صاحب نظران معتقدند، اولین بار این سس به صورت مخلوطی از زرده تخم مرغ و روغن، در سال ۱۷۵۶ میلادی در فرانسه تهیه شد. گفته می‌شود این سس، نخستین بار توسط آشپزهای فرانسوی تهیه شده‌است.

 

بهترین برند سس مایونز

بهترین برند سس مایونز در ایران کدام برند است؟ برندهای مختلفی در صنایع غذایی به تولید انواع سس به خصوص سس سفید می‌پردازند که در این بخش قصد داریم شما را با بهترین آن‌ها آشنا کنیم.

 

سس مایونز مهرام

گروه تولیدی مهرام در سال 1349 تاسیس شد و به بهره‌برداری رسید. تنوع تولیدات در ابتدا به شش نوع محصول خلاصه می‌شد که در میان آن‌ها سس مایونز توانست جایگاه ارزنده‌ای را در کشور به دست آورد. مهرام به‌مرور زمان و طی سالیان طولانی فعالیت، سبد کالایی خود را گسترده‌تر کرده است. تعداد محصولات تولیدشده در مهرام هم‌اکنون بالغ بر 72 نوع است که در گروه سس‌های سرد شامل انواع مایونز و سس‌های سالاد، گروه سس‌های گرم شامل انواع کچاپ ساده و تند، ترشیجات، چاشنی‌جات، مرباجات و کنسروهای غیرگوشتی قرار می‌گیرند.

بهترین سس مایونز

مشاهده و خرید

 

سس مایونز بیژن

قدمت محصولات غذایی بیژن به سال 1348 بازمی گردد، اما پیش از آن مهندس بیژن مهاجرین (-1315) کار خود را از زیرزمین منزل‌اش آغاز کرده بود. آنچنان که خود می‌گوید وقتی برای تحصیلات عالی به آمریکا رفته بود، با اطلاعاتی که در زمینه سس سفید هنگام تحصیل یافته بود، در سال 1348 تولید این چاشنی را در کشور، با راه‌اندازی کارخانه دیاموند به مرحله اجرا گذاشت. کار در ابتدا با یک همزن و یک کارتن روغن در زیرزمین منزل شروع شد و برای نخستین مرتبه در ایران سس مایونز به بازار آمد.

بهترین سس مایونز

مشاهده و خرید

 

سس مایونز دلپذیر

شرکت کدبانو، تولید کننده محصولات دلپذیر، در سال 1328 فعالیت خود را در زمینی به مساحت 17500 متر مربع واقع در 57 کیلومتری شهر تهران و در حومه شهرستان کرج آغاز نمود. در بدو تاسیس فعالیت این شرکت تنها در زمینه تولید چند نوع کمپوت و مربا خلاصه می شد. با گسترش فعالیت های شرکت برای اولین بار در ایران، موفق به تولید مربای بدون قند شد و تولیدات دیگری نیز از قبیل انواع سس های سرد (مایونز و سس های سالاد) ، سس های گرم (انواع کچاپ تند و معمولی) و انواع محصولات کنسروی غیر گوشتی (مایه ماکارونی، خوراک لوبیا چیتی و غیره) نیز به تولیدات این شرکت اضافه شد.

بهترین سس مایونز

مشاهده و خرید

 

سس مایونز تبرک

شرکت تبرک یک شرکت تولید کننده محصولات غذایی است. این مجموعه‌ای صنعتی که در سال 1376 با ظرفیت جذب روزانه 120 تن گوجه فرنگی در شهرک صنعتی چار طاقی مشهد مشهد آغاز به کار کرد. تبرک با داشتن 8 گروه تولیدی حجم زیادی از بازار غذایی ایران را در اختیار دارد شرکت تبرک در سال 1394 در بازار سرمایه و بورس تهران وارد شد. حضور نماد تبرک در بازار بورس تهران تبرک در سال 1395 بعنوان واحد صنعتی معتبر انتخاب شد.

بهترین سس مایونز

مشاهده و خرید

 

سس مایونز کاله

فراورده‌های لبنی کاله شرکت ایرانی تولید فراورده‌های لبنی است که مرکز آن در آمل، مازندران قرار دارد. این شرکت که بزرگترین شرکت مجموعه هلدینگ سولیکو است در سال 1369 به دست غلامعلی سلیمانی در آمل تاسیس شد. این شرکت فراورده‌های لبنی مانند انواع شیر به همراه مکمل‌های آن، کره، انواع پنیر، ماست، سس، دوغ و همچنین دسر تولید می‌کند.

بهترین سس مایونز

مشاهده و خرید

اشتراک‌گذاری

یک نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *