بهترین مارک خیار شور شیشه ای

بهترین مارک خیار شور شیشه ای

خیار شور در کنار بسیاری از غذاها به خصوص غذاهای ساندویچی مورد استفاده قرار می‌گیرد. قبلا در خصوص طرز تهیه خیار شور برایتان صحبت کردیم. اما اگر فرصت کافی برای تهیه آن را ندارید، به شما توصیه می‌کنیم از انواع آماده آن استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک خیار شور شیشه ای را به شما معرفی کنیم. با بخش سوپر مارکت آنلاین فودوتو همراه ما باشید.

 

فواید خیار شور چیست؟

خیار شور ماده غذایی سالم و فوق‌العاده‌ای است که سرشار از مواد مغذی، حاوی کالری اندک، و همچنین، منبع غذایی عالی برای باکتری‌های مفید موجود در معده است که از این نظر، به عنوان ماده غذایی پروبیوتیک شناخته می‌شود.

 

رفع خستگی عضلات

فردی که در اثر ورزش، بدنش دچار کم‌آبی شده است با نوشیدن آب خیار شور سریع‌تر ماهیچه‌هایش را از حالت گرفتگی خارج می‌کند. همچنین سرکه موجود در آب خیارشور نیز به بهبود سریع‌تر درد کمک می‌کند.

 

افزایش سلامت روده

سرکه موجود در آب خیارشور می‌تواند به سلامت روده‌ها کمک کند. سرکه، خوراکی تخمیری است. خوراکی‌های تخمیر شده برای سیستم گوارشی بدن ما مفید هستند. غذاهای تخمیری، رشد و سلامت تعادل باکتری‌های مفید سیستم گوارشی را بهبود می‌بخشند.

 

سرشار از آنتی‌اکسیدان

آب خیارشور حاوی مقدار قابل ملاحظه‌ای ویتامین C و E است؛ آنتی‌اکسیدان‌ها از بدن در برابر مولکول‌های مخرب به نام رادیکال‌های آزاد حفاظت می‌کند. اگر کسی در برابر رادیکال‌های آزاد قرار بگیرد، لازم است مقادیر زیادی آنتی‌اکسیدان در رژیم غذایی خود داشته باشد تا از بدن وی محافظت کند.

 

بهترین مارک خیار شور شیشه ای

حالا که با فواید خیارشور آشنا شدید، بد نیست که به سراغ بهترین برندهای تولید کننده خیار شور شیشه‌ای اشاره کنیم تا در صورتی که نیاز داشتید آن را از سوپر مارکت آنلاین خریداری کنید.

 

خیار شور دلوسه

خیارشور دلوسه ترکیبی از خیار، سرکه، نمک خوراکی، ترخون، فلفل، سیر، مرزه و شوید است که وجود سبزیجات در این ترشی، طعم مزه خیارشورها را حفظ می‌کند تا در طولانی مدت، طعم و مزه خود را از دست ندهند.

بهترین مارک خیار شور شیشه ای

مشاهده و خرید

 

خیارشور اصالت

خیار شور جزو خوراکی های خوشمزه ای است که اکثر مردم از خوردن آن لذت می برند. خیارشور در کارخانه اصالت در شرایط کاملا بهداشتی و استریل تهیه می‌شود و دارای انواع ویژه، ممتاز، سوپر و قلمی است.

خیار شور شیشه ای

مشاهده و خرید

 

خیار شور شیفته

محصولات تولیدی این شرکت با نام تجاری شیفته با بهره گیری از بهترین میوه‌های باغات استان خراسان رضوی تهیه و فرآوری می‌گردد و با استفاده از بسته بندی‌های مدرن و قابل رقابت توانسته است در بازار داخلی و بین المللی بدرخشد.

خیار شور شیشه ای

مشاهده و خرید

 

خیارشور کامبیز

برند کامبیز نیز یکی از قدیمی‌ترین مارک‌های صنایع غذایی ایران است. این برند در سال 1346 تاسیس شده است و اولین محصول آن کشک، ترشی و آبغوره بوده است. خیارشور شیشه ای این محصول نیز یکی از بهترین و دلنشین‌ترین طعم‌های خیارشور را دارد.

خیارشور شیشه ای

مشاهده و خرید

 

خیارشور ویژه اوجاقی

خیارشور سوپر ویژه اوجاقی تهیه شده از باغات صیفی همدان در وزن 1350 گرم به دست شما عزیزان می‌رسد که دارای طعم بسیار خوبی است. این خیار شور انتخاب شده از بهترین خیارهایی است که برای مصرف موجود است.

خیارشور شیشه ای

مشاهده و خرید

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *