لوازم خانگی ایرانی

بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی

شاید شما هم به علت بالا رفتن قیمت لوازم خانگی خارجی و نبود نمایندگی معتبر برای این دست محصولات به فکر خرید لوازم خانگی ایرانی افتاده باشید. لوازم خانگی ایرانی در این سال‌ها به دلیل قیمت مناسب و خدمات پس از فروش قابل قبول، آرام آرام مشتری‌های بیشتری را به خود جذب می‌کند. در این مطلب می‌خواهیم بهترین برندهای لوازم خانگی ایرانی را به شما معرفی کنیم تا اگر به دنبال خرید جهیزیه هستید یا دوست دارید لوازم خانگی خود را عوض کنید انتخاب آسان‌تری داشته باشید.

 

لوازم خانگی ایرانی پارس خزر 

در اسفند ماه ۱۳۴۷ با مشارکت و همکاری فنی کارخانه توشیبای ژاپن، شرکت پارس توشیبا فعالیت خود را در استان گیلان آغاز کرد. در آبان ماه سال ۱۳۶۱ نام شرکت پارس توشیبا به شرکت صنعتی پارس خزر تغییر یافت. در حال حاضر شرکت صنعتی پارس خزر به عنوان بزرگترین تولیدکننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران، به صورت سهامی عام با شعار لوازم خانگی پارس خزر برای یک عمر به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

محصولات این شرکت شامل انواع ماشین لباسشویی 7 و 8 کیلویی، پنکه های رومیزی، ایستاده، دیواری و سقفی، هواکش، شومینه برقی، فن هیتر، بخاری برقی، پلوپز، بخارپز، سرخ کن، آون توستر، ساندویچ ساز، کباب پز است.

مشاهده و خرید محصولات

لوازم خانگی ایرانی امرسان

شركت صنايع امرسان در سال 1360 توسط آقای سلطان حسين فتاحی تاسيس شد و تا سال 1366 به توليد فريزرهای خانگي اشتغال داشت. خط توليد اولين يخچال فريزر 16 فوت با طراحی جديد در سال 1366 به مرحله بهره‌برداری رسيد. ويژگی‌های منحصر به فرد اين محصول در طراحی بدنه و سيستم تبريد، آن را به يكی از پرفروش‌ترين يخچال فريزرهای داخلی تبديل نمود. با توجه به نيازهای بازار، يخچال فريزرهای 18 فوت و 20 فوت امرسان طراحی و به مرحله توليد رسيدند. لازم به ذکر است يخچال فريزرهاي 18 فوت سال‌ها پرفروش‌ترين محصول در نوع خود در کشور بود و يخچال فريزرهای 20 فوت همچنان رتبه اول را در اين زمينه داراست.

همگام با گسترش فعاليت‌هاي شركت امرسان، با توجه به استراتژي و خط مشي شرکت و منظور نمودن اصول صنعتي در فرايند طراحي و ساخت محصولات جديد، يخچال 5 فوت در سال 1382-1381 و يخچال فريزر 20 فوت در سال 1383-1382 موفق به دريافت لوح “طرح برتر از مركز توسعه صادرات و فرهنگستان هنر” شدند. شركت صنايع امرسان، اولين يخچال فريزر كاملاً هوشمند (سامی 46) خود را در سال 1383 با بهره‌گيری از مدرن‌ترين تكنولوژی توليد در دنيا عرضه نموده است.

اين يخچال فريزر به صورت ديجيتال قابل كنترل بوده و از لحاظ بدنه و سيستم تبريد دارای توان رقابتی با كليه محصولات هم‌رديف داخلی و خارجی خود می‌باشد اين شركت در راستای سياست‌های مشتری‌مدارانه و نيز با ارتقاء سطح كيفی محصولات خود، موفق به كسب عنوان “واحد نمونه” سال 1383 از موسسه استاندارد و تحقيقات صنعتی ايران گرديد.

مشاهده و خرید محصولات

لوازم خانگی ایرانی اسنوا

اسنوا یکی از شناخته‌شده‌ترین برندهای لوازم‌ آشپزخانه در کشور ایران است که در سال ۱۳۸۴ در منطقه مورچه‌خورت اصفهان تأسیس شد. مورچه‌خورت از توابع شهرستان میمه و شهری تاریخی با جمعیتی حدود ۱۵۰۰ نفر است. این شرکت کار خود را با تولید اجاق‌گاز و کولرآبی آغاز کرد اما بعدها با استقبالی که از آن شد محصولات دیگری را نیز به خط تولید خود اضافه کرد. نام اسنوا درواقع کوتاه شده و مخفف شده شرکت ارکان ساختار نوین ایران است و زیرمجموعه گروه صنعتی انتخاب است.
محمدرضا دیانی مدیر و مالک اسنوا در آذرماه سال ۱۳۵۴ در شهر اصفهان متولد شد. او در خانواده‌ای رشد یافت که پدر و پدربزرگش هر دو از نام‌های آشنا در صنعت اصفهان بودند. شرکت اسنوا در ابتدای کار خود تولیدی در حدود ۵۰ الی ۱۰۰ دستگاه در روز داشت ولی امروز انواع لوازم خانگی را باکیفیت مقبول تولید می‌کند.

مشاهده و خرید محصولات

لوازم خانگی ایرانی پاکشوما

شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما با هدف تولید لوازم‌خانگی بزرگ و کوچک در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد؛ و اکنون پس از چهل و پنج سال فعالیت، یکی از برترین تولید کنندگان صنعت لوازم خانگی ایران و خاورمیانه می‌باشد. خانواده محصولات پاکشوما در چهار گروه محصول یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف شویی و انواع جاروبرقی مطابق با نیازهای بومی کشور ایران و مناطق بازار هدف صادراتی تولید می شوند.

برند متخصص – متمرکزِ پاکشوما در سال 1354 خورشیدی تحت برند لیدی واش (Lady Wash) با طراحی صنعتی و تولید انواع لباسشوئی نیمه اتوماتیک کار خود را شروع کرد.
در ادامه و طی همکاری با شرکت فیلیپس (Philips) هلند و بعد از آن ال جی (LG) کره جنوبی پاکشوما به توسعه محصول با آخرین تکنولوژی های روز دنیا در حوزه لوازم خانگی به ویژه ماشین لباسشویی پرداخت. در حال حاضر کارخانجات این شرکت در مساحتی به وسعت ۲۰۰٫۰۰۰ (دویست هزار) مترمربع مستقر بوده و در آن چندین خطوط تولید مرتبط با گروه محصولات ماشین ظرفشوئی، ماشین لباسشوئی، جاروبرقی و یخچال فریزر در حال فعالیت هستند.

مشاهده و خرید محصولات

لوازم خانگی سینجر

شرکت تولیدی صنعتی سینجر در سال 1371 ، با هدف تولید محصولات حرارتی )انواع اجاق گازهای مبله و فردار ) تاسیس شد و در مدتی اندک با عزم راسخ در جهت تولید محصولات با کیفیت برتر و متناسب با سلیقه مصرف کنندگان در بازارهای داخلی به عنوان یک تولیدکننده پیشرو در صنعت لوازم خانگی معرفی شد.

این شرکت در سال 1379 در جهت توسعه و تکمیل سبد کالای محصولات خود اقدام به تولید محصولات برودتی نمود. در سال 1386 آزمایشگاه های مکانیک و الکترونیک از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران گواهینامه تایید صلاحیت دریافت و بعنوان آزمایشگاه مرجع و همکار موسسه استاندارد معرفی گردید تا در ارتباط با آزمون های یخچال و فریزر و نیز اجاق گازهای فردار ، بدون فر و اجاق گازهای صفحه ای فعالیت نماید.

مشاهده و خرید محصولات

لوازم خانگی الکترو استیل

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 45 سال در امر تولیدمحصولات مختلف برودتی فعال می باشد. در حال حاضر این شرکت در فضایی بالغ بر 200000 مترمربع و با 100000 مترمربع سالن های تولید و انبار و بیش از (3000 نفر نیروی کار) قادر به تولید سالانه 30000 عدد انواع یخچال، فریزرهای صنعتی و 500,000 عدد یخچال و فریزر خانگی می باشد. لازم به ذکر است که شرکت الکترواستیل دارای مجوزها، اختراعات و… می باشد که این امتیازها به شرح زیر اعلام می گردد:

  • دارای اداره مستقل مهندسی و R&D با 60 عضو دائم فعال.
  • دارای اختراعات بیشمار در زمینه تولید لوازم خانگی ( همچنان که الکترواستیل سه اختراع جدید در 6 ماه گذشته به ثبت رسانده است)
  • تنها دارنده مجوز آزمایشگاه اکرودیته صنعتی و خانگی در شرق کشور مجهز به آخرین تکنولوژی روز دنیا جهت آزمایش محصولات مختلف خانگی و صنعتی با 17 ایستگاه مختلف.
  • طراحی و تولید اواپراتورها و کندانسورها با به روزترین و جدیدترین نرم افزارها و ماشین آلات در داخل شرکت الکترواستیل و توسط زیرمجموعه های شرکت الکترواستیل(حامی صنعت و نگین صنعت)تولید می شود.

مشاهده و خرید محصولات

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *