کتری برقی بوش

راهنمای خرید کتری برقی بوش

کتری برقی یک وسیله کاربردی و ضروری برای آشپزخانه است که به کمک آن می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن، آب را به جوش بیاورید و با آن نوشیدنی‌های گرم مثل چای، قهوه و انواع دمنوش را آماده کنید. شاید فکر کنید همه کتری برقی‌ها مانند هم هستند و فقط در ظاهر تفاوت‌هایی دارند، ولی اینطور نیست و هنگام خرید کتری برقی باید به نکاتی مثل قابلیت تنظیم دما، سرعت به جوش آمدن آب و جنس بدنه کتری برقی توجه داشته باشید. برندهای لوازم خانگی بسیاری هستند که کتری برقی‌های باکیفیتی تولید می‌کنند. یکی از این برندها برند بوش (BOSCH) که از بزرگترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی و صنعتی در جهان است. در این مطلب چند مدل کتری برقی بوش را به شما معرفی خواهیم کرد. 

 

چقدر برند بوش را می‌شناسید؟

برند بوش با شعار “بهتر است پول خود را از دست بدهیم تا اعتماد و اطمینانی که مشتری به ما می‌کند را ازدست دهیم!” توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان تاسیس شد. فعالیت شرکت بوش در ابتدا در حوزه طراحی، ساخت و مهندسی مکانیک و الکترونیک بود و در ابتدا به تعمیر دستگاه‌های تلفن، دستگاه‌های ماشین تحریر، لوازم برقی و ماشین آلات دیگر می‌پرداخت. سپس در سال 1933 با تولید یخچال وارد خط تولید وسایل خانگی جدید نیز شد. به همین دلیل بوش از پیشگامان و فعالان لوازم خانگی بوده و با توجه به نیازهای روز و استفاده از تکنولوژی‌های جدید محصولاتی به بازار ارائه کرده که مورد توجه خاص و عام قرار گرفته است.

 

مدل‌های کتری برقی بوش

از مهم‌ترین مزیت‌های محصولات بوش در مقایسه با دیگر رقبا، تولید محصولات کم‌مصرف، دارای طراحی زیبا و بادوام است. در ادامه چند مدل از پرفروش‌ترین کتری برقی‌های بوش را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

کتری بوش مدل TWK6A013

کتری برقی بوش مدل TWK6A013، یک محصول ساده و درعین‌حال کاربردی است. بدنه‌ی این محصول از پلاستیکی به رنگ مشکی ساخته شده است و امکان هماهنگ کردن آن با دیگر محصولات لوازم خانگی تولید شده توسط بوش وجود دارد. این محصول قابلیت چرخش 360 درجه دارد و همچنین توان مصرفی‌اش 2400 وات است. ظرفیت داخلی این کتری 1.7 لیتر است و از این نظر در رنج نرمال قرار می‌گیرد. این محصول طراحی زیبایی دارد و المنت‌های داخل کتری به‌وسیله یک صفحه ی ساخته شده از استیل ضدزنگ پوشانده شده‌اند.

کتری برقی بوش

  • محدوده ظرفیت: 1.6 تا 2 لیتر
  • قطع کن خودکار: دارد

مشاهده و خرید

 

 

کتری برقی بوش مدل TWK8611P‏

این کتری از طراحی متفاوت و مدرنی برخوردار است. قابلیت تنظیم دما از ویژگی‌های قابل توجه و پرکاربرد این دستگاه است. شما می‌توانید دمای این کتری را در بازه‌ی 70 تا 100 درجه‌ی سانتی‌گراد تنظیم کنید. به این ترتیب تهیه‌ی دم‌نوش‌های مختلف به آسانی ممکن شده است. روی پایه این مدل چهار دکمه قرار دارد که به وسیله آن‌ها قادر خواهید بود علاوه بر روشن و خاموش کردن دستگاه، درجه حرارت آب را به میزان دلخواه تعیین کنید.

علاوه بر این یک دکمه دیگر نیز جهت گرم نگاه‌داشتن آب داخل کتری قرار دارد که به نوبه‌ی خود کاربردی است. برای حفظ کیفیت آب و جلوگیری از ورود رسوبات به چای یا دمنوش، صافی کوچک مشبکی در قسمت خروجی آب در نظر گرفته شده است.

کتری برقی بوش

  • محدوده ظرفیت: 1.6 تا 2 لیتر
  • گرم نگهدار: دارد
  • قطع کن خودکار: ندارد
  • قابلیت تنظیم دما: دارد

مشاهده و خرید

 

 

 

کتری بوش مدل TWK8613

کتری برقی بوش مدل TWK8613 قابلیت‌های زیادی دارد و از طراحی ویژه‌ای بهره می‌برد. این دستگاه با ترکیب استیل و پلاستیک زیبایی خاصی دارد و رنگ مشکی آن زیبایی بیشتری به محیط می‌بخشد. کتری برقی بوش مدل TWK8613 دو قسمت کلی دارد. پایه جایی است که تمام تنظیمات دستگاه از روی آن قابل انتخاب است. از این قسمت دستگاه روشن و خاموش می‌شود یا در حالت گرم نگه‌دار قرار می‌گیرد.

با استفاده از دکمه‌های مثبت و منفی می‌توان دمای آب را تعیین کرد تا برای مصارف خاص و همچنین افزایش راندمان دستگاه قابل انتخاب باشد. کتری روی این پایه قرار می‌گیرد و محدودیت کابل برق برای خود کتری وجود ندارد، به‌این‌ترتیب می‌تواند چرخش 360 درجه داشته باشد و افراد چپ‌دست هم به‌راحتی از آن استفاده کنند.

کتری برقی بوش

  • محدوده ظرفیت: 1.1 تا 1.5 لیتر
  • گرم نگهدار: دارد
  • قطع کن خودکار: دارد
  • قابلیت تنظیم دما: دارد

مشاهده و خرید

 

 

کتری برقی بوش مدل TWK7801

کتری برقی بوش مدل TWK7801 طراحی زیبایی دارد و بدنه آن از استیل ضدزنگ ساخته شده است. ظرفیت این کتری 1.6 تا 2 لیتر است و قابلیت قطع کن خودکار دارد.

کتری برقی بوش

  • محدوده ظرفیت: 1.6 تا 2 لیتر
  • گرم نگهدار: ندارد
  • قطع کن خودکار: دارد
  • قابلیت تنظیم دما: ندارد

مشاهده و خرید

 

 

کتری مدل TWK7090B

کتری برقی بوش مدل TWK7090B، یک محصول ساده و درعین‌حال کاربردی است. بدنه‌ی این محصول از جنس شیشه ساخته شده است و امکان هماهنگ کردن آن با دیگر محصولات لوازم خانگی تولید شده توسط بوش وجود دارد. این محصول قابلیت چرخش 360 درجه دارد و همچنین توان مصرفی‌اش 2200 وات است. ظرفیت داخلی این کتری 1.5 لیتر است و از این نظر در رنج نرمال قرار می‌گیرد. این محصول طراحی زیبایی دارد و المنت‌های داخل کتری به‌وسیله یک صفحه ی ساخته شده از استیل ضدزنگ پوشانده شده‌اند.

کتری برقی بوش

  • محدوده ظرفیت: 1.1 تا 1.5 لیتر
  • قطع کن خودکار: دارد

مشاهده و خرید

 

 
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *