یخچال فریزر ایرانی خوب

یخچال فریزر ایرانی خوب چی‌بخرم؟

با پیشرفت تکنولوژی عملکرد و کارآیی همه لوازم برقی به خصوص یخچال و فریزر پیشرفت می‌کند. برخی از این یخچال‌ها از فناوری‌هایی استفاده می‌کنند که مدت نگهداری مواد غذایی را برایمان بیشتر می‌کنند و همین مساله خرید را با مشکل مواجه می‌کند. اینکه کدام برند را بخریم؟ ایرانی باشد و یا خارجی اولین چیزی است که به ذهن خریدار خطور می‌کند! اما در این مقاله قصد داریم یخچال فریزر ایرانی خوب را به شما معرفی کنیم تا در این روزهای بد اقتصادی بهترین انتخاب را با بودجه خود داشته باشید با فودوتو همراه ما باشید.

 

یخچال فریزر ایرانی خوب کدام است؟

تعداد برندهای تولیدکننده یخچال و فریزر در ایران کم نیست و برخی‌ از آن‌ها بعضا سال‌هاست که به تولید محصول باکیفیت می‌پردازند. در این بخش قصد داریم شما را با بهترین برندها و محصولات موجود در بازار آشنا کنیم تا خریداری مطمئن داشته باشید آن هم در دورانی که قیمت لوازم خانگی سر به فلک گذاشته است!

 

ایستکول

ایستکول، در اصل برند شرکت صنعتی تکران‌مبرد است که در سال 1356 تاسیس شده است. این شرکت سال‌های زیادی است که در زمینه‌ی تولید محصولات سردکننده‌ی صنعتی و تجاری از جمله آب‌سردکن و یخچال‌های در ابعاد کوچک، فعالیت‌های گسترده‌ای را انجام می‌دهد.

مشاهده و خرید

امرسان

خط تولید اولین یخچال ۱۶ فوت با طراحی جدید در سال ۱۳۶۶ به مرحله بهره‌برداری رسید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این محصول در طراحی بدنه و سیستم تبرید، آن را به یکی از پرفروش‌ترین یخچال فریزرهای داخلی تبدیل کرده است. باتوجه به نیازهای بازار، یخچال فریزرهای ۱۸ فوت و ۲۰ فوت امرسان طراحی و به مرحله تولید رسیدند. همچنین در محصولات امرسان یخچال و فریزر ۱۴ فوتی نیز به چشم می‌خورد.

مشاهده و خرید

فیلور

شرکت سهامی کارخانجات تولیدی بهمن (فیلور) درسال 1343 تاسیس شد و در سال 1354 به سهامی عام تبدیل گردید. در سال 1373 پروژه طراحی و ایجاد کارخانه جدید بهمن درسعیدآباد شهریار آغاز شد. همزمان قراردادی با شرکت مرلونی ایتالیا منعقدگردید که پس از این قرارداد دانش فنی و ماشین‌آلات لازم جهت تولید مدل‌های جدید یخچال، فریزر و یخچال فریزر در اختیار شرکت قرارگرفت. اکنون یخچال فریزرهای این شرکت با بالاترین کیفیت تولید و در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

مشاهده و خرید

نیکسان

نام و نشان تجاری قولی است که تولیدکننده به مصرف‌کننده می‌دهد و شرکت را ملزم می‌کند تا در مورد تولیدات و سرویسی که ارائه می‌دهد صادق باشد. در دنیای رقابتی امروز که کالاها از نظر فیزیکی و ظاهری تمایز چندانی با یکدیگر ندارند، نام تجاری یا به عبارت دیگر عملکرد و عقبه یک شرکت است که می‌تواند این پیمان را تامین نماید این شرکت از سال 1376 با دریافت جواز تاسیس از سازمان صنایع این قول را در زمینه تولید محصولات با کیفیت یخچال فریزر خانگی با برند نیکسان به مشتریان خود داده است.

مشاهده و خرید

 

نکات خرید یخچال فریزر ایرانی خوب

قبل از اینکه به سراغ خرید هر نوع یخچال فریزر، حتی نمونه‌های خارجی بروید ابتدا باید با نکات اساسی در خرید یخچال فریزر آشنا شوید در غیر اینصورت احتمال اینکه خریدی نامناسب داشته باشید زیاد است زیرا تعداد برندهای موجود و تنوع کالاها بسیار زیاد است و و از طرف چرب زبانی برخی از فروشنده‌ها باعث می‌شود شما را به سمت اشتباهی سوق دهد پس این موارد را مدنظر قرار دهید.

 

بهینه بودن مصرف انرژی

با پیشرفت تکنولوژی و اجباری شدن برچسب انرژی بر روی تمام لوازم برقی به خصوص یخچال و فریزر، رقابت سنگینی بین تولیدکنندگان برای بهبود کالاها خود به وجود آمده است. به صورت یک قانون سرانگشتی باید بدانید که یخچال‌هایی که فریزر در بالا قرار دارد میزان مصرف انرژی‌شان کمتر از انواعی است که فریزر را در پایین قرار داده‌اند و به همین ترتیب یخچال‌های ساید بای ساید نیز مصرف بیشتری از هر دو گروه معرفی شده دارند!

کمترین میزان مصرف انرژی برای یخچال‌های 16 تا 20 فوت است و یخچال‌های 19 تا 22 فوت برای یک خانواده چهارنفره مناسب است.

 

رنگ‌های یخچال فریزر

اینکه یکی از شاخه‌های شما انتخاب رنگ دلخواه برای خریدتان باشد کار را کمی سخت می‌کند. معمولا یخچال فریزرها در رنگ سفید و بعضا استیل به بازار ارایه می‌شوند با این حال رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی حتی در نمونه‌های وطنی آن دیده می‌شود که به طبع باعث افزایش قیمت وسیله برقی خواهد شد. بنابراین اگر تنها به فکر خرید مقرون به صرفه هستید بی‌خیال خرید یخچال با رنگ‌های متفاوت شوید و تنها به کیفیت، میزان مصرف انرژی و خدمات پس از فروش آن برند توجه داشته باشید.

 

آپشن‌های تاثیرگذار یخچال

هر چه قدر تعداد ویژگی و آپشن‌های یک محصول بیشتر شود به طبع به قیمت آن اضافه خواهد شد، اما برخی از این آپشن‌ها می‌تواند به بهبود نگهداری مواد غذایی در یخچال کمک کند، مانند آلارم درب یخچال بعد از 30 ثانیه و یا قرار دادن کشویی برای نگهداری میوه و سبزیجات که ماندگاری آن را افزایش می‌دهد.  و یا تقسیم بندی درب یخچال برای قرار دادن کالاهای مصرفی مانند تخم مرغ و شیر که علاوه بر ظاهر باعث بهبود فضای نگهداری آن‌ها خواهد شد.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *