بهترین مارک آون توستر کدام است؟

بهترین مارک آون توستر کدام است؟

آون توستر یک نوع اجاق برقی است که معمولا از آن برای گرم کردن نان و یا غذا و حتی سرخ کردن مواد غذایی استفاده می‌شود. البته باید توجه داشت که در آون توستر‌ها معمولا انواع غذای فست فود طبخ و آماده می‌شود و کمتر غذای ایرانی را می‌توان در آن تهیه کرد که هنگام خرید این دستگاه باید مدنظر قرار دهید. در این مقاله قصد داریم بهترین مارک آون توستر را به شما معرفی کنیم با سایت فودوتو همراه ما باشید.

 

بهترین مارک آون توستر کدام است؟

در مقاله راهنمای خرید آون توستر به صورت مفصل در خصوص نکات مهم قبل از خرید اشاره کردیم، در این بخش قصد داریم شما را با بهترین مارک آون توستر آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

 

 آون توستر گریمن مدل GR-EO102

آون توستر 42 لیتری گریمن مدل GR-EO102 از محصولات با کیفیت شرکت آلمانی گریمن است. این محصول که یکی از بهترین آون توسترهای موجود در بازار است با طراحی بسیار زیبا و بدنه‌ی کاملا استیل ضد زنگ و دوجداره به بازار عرضه شده است. امروزه یکی از کاربردی‌ترین وسیله برای هر آشپزخانه آون توستری با قابلیت‌های ویژه است. طراحی منحصر به فرد و مستحکم محصول GR-E0102 با حداکثر توان 1800 وات سبب شده تا بهترین گزینه برای هر آشپزخانه به شمار بیاید.

مشاهده و خرید

 

 آون توستر میگل مدل GEO500

آون توستر «میگل» مدل GEO500 با طراحی ساده و ظرفیت زیاد و همچنین قیمت به‌صرفه، انتخابی مناسب برای مصارف خانگی است. این دستگاه با ظرفیت 50 لیتری، امکان آماده‌سازی حجم زیادی از غذا را در یک نوبت فراهم می‌کند. این آون توستر دارای یک قفسه است. همچنین این دستگاه تنظیم دما به صورت دستی را برای کاربر امکان‌پذیر می‌کند. حداکثر دمای قابل‌تنظیم 230 درجه‌ی سانتی‌گراد است.

مشاهده و خرید

 

آون توستر تکنوهاوس مدل TOT-4215

آون توستر تکنوهاوس مدل TOT4215، بدون شک یکی از کامل‌ترین و با کیفیت‌ترین آون توسترهای موجود در باز به شمار می‌رود. این دستگاه می‌تواند در آشپزخانه به عنوان کمک آشپز سبیار مفید عمل کند. این دستگاه دارای ظرفیت 42 لیتر و توان مصرفی 1700 وات است. بدنه خارجی این دستگاه از جنس استیل ساخته شده که علاوه بر ضد زنگ بوده به مقاومت و استحکام بدنه کمک بسیاری میکند. دستگاه آون توستر تکنوهاوس، دارای کامل ترین پک لوازم به منظور آشپزی است.

مشاهده و خرید

 

آون توستر نوبل مدل NF-1004

آون توستر «نوبل» مدل «NF-1004» با گنجایش زیادی که دارد می‌تواند غذاهای زیادی را آماده کند. باقدرت بالایی که مدل NF-1004 دارد حرارت داخل آون را تا حدی بالا می‌برد که حتی می‌تواند گوشت را کباب کند. این مدل دارای یک سینی است. ظرفیت ۴۰ لیتری این آون توستر امکان قرار دادن غذا با حجم بالا را نیز ممکن می‌سازد و به‌راحتی می‌توان از جوجه‌گردان استفاده کرد تا مرغ بریان شده را برای وعده‌های غذایی آماده کرد.

مشاهده و خرید

 

اون توستر درنیکا مدل DS4004

یکی از شرکت‌هایی که در زمینه تولید لوازم آشپرخانه فعالیت دارد شرکت درنیکا است. یکی از محصولات این شرکت، آون توستر مدل DS4004 است. این دستگاه حجم و وزن متعادلی دارد. ظرفیت این دستگاه ۴۵ لیتری است. این دستگاه دارای دو قفسه است و می‌توانید به راحتی از آن استفاده نمایید. یکی از ویژگی‌های این دستگاه قابلیت تنظیم حرارت است و دمای آن را می‌توانید تا ۳۲۰ درجه تنظیم نمایید. این آون توستر دارای جوجه گردان نیز می‌باشد.

مشاهده و خرید

 

آون توستر لوکستای مدل 3100

آون توستر با گنجايش 40 ليتر، دارای جوجه گردان، سينی غذا و توری گريل است اين آون توستر قابليت تنظيم دما تا 240 درجه سانتیگراد را دارد و قابليت تنظيم روشن شدن گريل بالا، پايين يا گريل بالا و پايين به صورت هم زمان را دارد. از ديگر ويژگی‌های اين آون‌توستر می‌توان به توان 1400 وات و گنجايش 40 ليتر اشاره کرد.

مشاهده و خرید

 

هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنم؟

قبل از اینکه اقدام به خرید این دستگاه کاربردی کنید باید به نکاتی توجه کنید، تا علاوه خریدی مطمئن و با کیفیت داشته باشید. با فودوتو همراه ما باشید.

طراحی: از آنجایی که معمولا آون توسترها بر روی پیشخوان آشپزخانه شما قرار می‌گیرد باید ظاهر و طراحی زیبایی داشته باشند، معمولا انواعی که از استیل ضد زنگ تهیه شده‌اند بسیار زیبا هستند.

حجم دستگاه: یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید باید مدنظر قرار داد، حجم دستگاه است. اگر قصد دارید از این دستگاه برای تهیه غذاهایی مانند مرغ سوخاری و پیتزا استفاده کنید باید انواع بزرگتر را خریداری کنید.

تعداد طبقات: آون توسترها معمولا دارای دو طبقه (رک) هستند، اگر به دنبال انواع بزرگتر هستید و یا می‌خواهید غذاهای با حجم زیاد تهیه کنید انواع 3 طبقه آن نیز وجود دارد.

لوازم جانبی و نمایندگی: قبل از اینکه اقدام به خرید بکنید بد نیست بدانید که آیا این برند دارای نمایندگی معتبر در ایران هست یا خیر! در غیراینصورت حتی اگر قیمت آن نسبت به سایر مدل‌ها مناسب‌تر هم باشد باید با دید شک به آن نگاه کنید.

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *