ساندویچ ساز مارک خوب

ساندویچ ساز مارک خوب کدام است؟ به همراه پیشنهاد خرید

کمبود زمان و زندگی ماشینی باعث شده است بسیاری به فکر کوتاه کردن زمان پخت و پز بکنند. به همین دلیل است که بسیاری از وسایل آشپزخانه اختراع شده‌اند تا در کنار کم کردن زمان آشپزی، طعم و مزه غذا را بهبود ببخشند. در اینجا قصد داریم به یکی از کاربردی‌ترین لوازم آشپزخانه اشاره کنیم. ساندویچ ساز! اما برای خرید نیاز داریم اطلاعاتی اولیه از این محصول داشته باشیم. با سایت آشپزی فودوتو همراه ما باشید تا ساندویچ ساز مارک خوب را به شما معرفی کنیم.

 

ساندویچ ساز مارک خوب چیست؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین مارک ساندویچ ساز بپردازیم بد نیست با برخی از مهمترین ویژگی‌های مورد نیاز ساندویچ میکر باهم صحبت کنیم. با فودوتو همراه باشید.

تعداد تکه‌های ساندویچ: این مساله به نیاز شما و جمعیت خانواده شما بستگی دارد و اینکه قرار است چقدر از این وسیله استفاده کنید. انواع معمولی دارای دو مربه (4 برش مثلثی ساندویچ) تهیه می‌کنند. با این حال مدل‌های 4 مربعی هم وجود دارد.

شکل صفحات دستگاه: تقریبا تمام دستگاه‌های ساندویچ ساز از نان‌های تست (مربعی) برای تهیه ساندویچ پشتیبانی می‌کنند، ولی اگر می‎خواهید از انواع به جز این خریداری کنید باید جستجوی بیشتری در بازار انجام دهید.

قدرت ساندویچ ساز: قدرت گرمایش یک دستگاه برحسب وات مشخص می‌شود. انواع ساندویچ میکر مینی دارای توان گرمایی 640 وات و انواع بزرگتر دارای توان 1400 هستند. اما اگر قصد دارید از این دستگاه در خانه و برای استفاده روزمره استفاده کنید انواع تا 750 وات مناسب خواهد بود.

 

ساندویچ ساز از برند بلک اند دکر

بلک اند دکر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ابزار برقی در ایالات متحده است که توانست بازاری برای مصرف‌کنندگان ابزار برقی، پس از جنگ جهانی ایجاد کند. برندهای اصلی این شرکت بلک اند دکر و دیوالت است. محصولات بلک اند دکر در بیش از ۱۰۰ کشور جهان فروخته می‌شود.

ساندویچ ساز از برند دنور

امروزه بسیاری از لوازم خانگی موجود در بازار از محصولات باکیفیت ایرانی است. این برند نیز ایرانی بوده و همواره خود را متعهد به تولید محصول باکیفیت کرده است. محصولات این برند متنوع بوده و شامل: چاقو تیز کن، انواع ست آشپزخانه، خرد کن و … است.

 

ساندویچ ساز از برند ویداس

برند ویداس با بیش از 149 نوع کالای لوازم خانگی، درحال حاضر یکی از برندهای معتبر در بازار داخلی و جهانی است. کیفیت، قیمت مناسب، زیبایی و طراحی روز دنیا، از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات ویداس بوده و این برند هم‌اکنون با بیش از 45 کارخانه تولیدی مشهور جهان، همکاری دارد. این برند دارای استانداردهای بین المللی است.

ساندویچ ساز از برند هاردستون

هاردستون نام یک برند بازرگانی و تجاری است که متعلق به انگلستان است. این برند فعالیت خود را از سال 2001 آغاز کرده و محصولات خود را به نقاط مختلف جهان از جمله ایران صادر می‌کند. بیشتر محصولات این برند شامل لوازم خانگی و آشپزخانه است که می‌توان از: غذاساز، آرام پز، سرخ کن، آبمیوه‌گیری، چرخ‌گوشت، جاروبرقی و … نام برد.

 

ساندویچ ساز از برند دسینی

این برند، اصالتا ایرانی است اما محصولات آن در کشورهای ترکیه و چین تولید می‌شود. اما از نظر کیفیت با بسیاری از برندهای معتبر همزن به خصوص مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم برابری می‌کند. بنابراین اگر قصد خرید یک محصول باکیفیت و قیمت مناسب هستید می‌توانید محصولات دسینی را از طریق دیجی کالا خرید کنید.

ساندویچ ساز از برند کاراجا

یکی از برندهای ترکی که این روزها سر و صدای زیادی کرده و در بازار ایران هم حاضر است. کاراجاست. شما می‎توانید تابه‌های باکیفیت این برند را از طریق دیجی کالا خریداری کنید. نکته مهم در مورد این برند ترک این است که از نظر قیمتی، نسبت به دو برند فرانسوی و آلمانی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم ارزان‌تر است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *