اگر قالب کیک نداشتیم چه کنیم (پاسخ کوتاه و کاربردی)

اگر قالب کیک نداشتیم چه کنیم (پاسخ کوتاه و کاربردی)

یکی از مشکلاتی که ممکن است قبل از شروع کیک پختن با آن مواجه شوید این است که قالب کیک ندارید، آیا با نداشتن قالب کیک باید از پخت آن منصرف شد؟ پاسخ خیر است. در این مقاله قصد داریم به این سوال پاسخ دهیم. اگر قالب کیک نداشتیم چه کنیم با فودوتو همراه ما باشید.

 

اگر قالب کیک نداشتیم چه کنیم

خیلی پیش می‌آید که بخواهیم کیک و یا شیرینی درست کنیم اما امکانات مورد نظرمان را نداریم و یا به هر دلیلی دسترسی به آن‌ها برایمان ممکن نیست. ما در اینجا چند راهکار ساده و کاربری را با شما درمیان خواهیم گذاشت تا کیک درست کنید، آن هم با حداقل امکانات!

 

  • پخت کیک در پلوپز: یکی از وسایلی که می‌تواند در پخت کیک به شما کمک کند، پلوپز است. کافیه مایه کیک را آماده کرده و درون پلوپز ریخته و آن را به برق بزنید!
  • پخت کیک در فنجان: کیک‌هایی تک نفره هستند که در فنجان پخته و سرو می‌شوند! این کیک‌ها در کمتر از چند دقیقه در مایکروویو درست می‌شوند و بسیار خوشمزه هستند. {طرز تهیه کیک فنجانی}
  • پخت کیک در ظروف پیرکس: اگر قالب نداشتید، می‌توانید از ظروف پیرکس (ظروف شیشه ای مقاوم در برابر حرارت) استفاده کنید. و مایه کیک را درون آن ریخته و درون فر یا مایکرویوو قرار دهید.
  • پخت کیک در قابلمه نچسب: در صورتی که به هیچ یک از لوازم بالا دسترسی نداشتید، می‌توانید برای پخت کیک از قابلمه تفلون استفاده کنید.

 

سایر فوت و فن‌های کیک پزی و شیرینی پزی

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *