بهترین آرد برای شیرینی پزی

بهترین آرد برای شیرینی پزی چیست؟

بهترین آرد برای شیرینی پزی چیست؟ بهترین آرد برای پخت کیک کدام است؟ در این مطلب در مورد تأثیر آردهای مختلف بر روی بافت کیک و شیرینی هنگام پخت با شما صحبت می‌کنیم. دقت کنید که انتخاب آرد مناسب برای دستیابی به بهترین نتایج برای پخت کیک و شیرینی خانگی مهم است.

 

انتخاب آرد مناسب

هنگام آماده شدن برای پخت یک کیک تولد یا کیک اسفنجی ساده، آیا به این فکر می کنید که چه آردی برای کیک شما مناسب تر است؟ احتمالا نه. آرد پایه و اساس هر کیک است، بنابراین مهم است که قبل از شروع پخت، ویژگی‌های آن را به خوبی بررسی کنید. اگرچه انواع آرد از لحاظ ظاهری شبیه به هم هستند، اما خواص هرکدام از آن‌ها می‌تواند تأثیر قابل توجهی در نحوه پخت کیک شما داشته باشد. آرد روی میزان پف کردن کیک، پخت، طعم و بافت کیک شما تأثیر بگذارد، بنابراین مهم است که گزینه‌های خود را قبل از پختن کیک به دقت ارزیابی کنید.

معمولا این چهار نوع آرد را در فروشگاه‌های لوازم قنادی می‌توانید پیدا کنید. آرد کیک، آرد شیرینی، آرد چند منظوره و آرد نان. این آردها ممکن است در نگاه اول یکسان به نظر برسند، اما در واقع کاملاً متفاوت هستند. بزرگترین وجه تمایز همه آردها در میزان پروتئین است. فرآیند پخت این پروتئین‌ها را به گلوتن تبدیل می‌کند که عامل مهمی در بافت و طعم کیک شما است

 

گلوتن و پروتئین در آرد

گلوتن به نان بافت جویدنی می‌دهد، بنابراین منطقی است که آرد نان حاوی بالاترین میزان پروتئین باشد( چیزی بین یازده تا چهارده درصد). آرد کیک با تنها شش تا هشت درصد پروتئین در نقطه مقابل آرد نان قرار دارد. میزان پروتئین آرد چند منظوره و آرد شیرینی پزی هم چیزی بین هشت تا یازده درصد است.

.

بهترین آرد برای پخت کیک

جای تعجب نیست که بهترین آرد برای پخت کیک، آرد کیک است. آرد کیک حاوی مقدار مناسبی از پروتئین است تا ساختار کیک شما را بسازد و بافت مورد نظرتان را ایجاد کند. بافت این آرد نرم و ابریشمی است و نسبت به انواع دیگر آرد موجود در بازار دانه‌‌های بسیار ریزتری دارد.

 

بهترین آرد برای شیرینی پزی

آرد قنادی آردی است که برای پخت انواع شیرینی و مافین و کوکی و پای کاربرد دارد. میزان پروتئین این آرد چیزی در حدود 8 درصد است. اگر به آرد کیک یا آرد قنادی دسترسی نداشتید می‌توانید از آرد چند منظوره هم برای پخت انواع کیک استفاده کنید اما آرد نان برای پخت کیک و شیرینی اصلا مناسب نیست چون باعث می‌شود بافت کیک متراکم و سفت شود

 

سایر کیک‌های خوشمزه‌ای که باید آن‌ها را امتحان کنید

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *