بهترین مارک زودپز

بهترین مارک زودپز کدام است؟

بدون شک همه ما شنیده‌ایم که زمان با ارزش‌ترین دارایی ماست، این امر را می‌توان در تولید انواع وسایل و تجهیزاتی که در اطراف خود مشاهده می‌کنیم ببینیم. به عنوان مثال همین زودپز! بله زودپز. یکی از وسایل آشپزخانه که می‌تواند چند ساعت آشپزی را برای شما تا چند دقیقه کوتاه کند. قورمه سبزی که شاید سخت‌ترین غذا ایرانی باشد را در حدود 1 ساعت آماده می‌کند و گوشت‌های دیرپز را در کمتز از 30 دقیقه آماده می‌کند. معمولا در خانه همه مادران و مادربزرگان یکی از این دستگاه‌ها وجود دارد. اما اگر قصد خرید زودپز را دارید دست نگه دارید و ابتدا این مقاله را تا انتها مطالعه کنید. بهترین مارک زودپز کدام است؟ با مجله آشپزی فودوتو همراه ما باشید.

 

بهترین مارک زودپز

ساختار زودپزها به گونه‌ای که به کمک فشار و شدت گرما سرعت پخت غذا را 2 تا 10 برابر کاهش می‌دهند و همین کافیست که بسیاری از ما که مشغله زیادی داریم به سراغ این وسیله برویم. اما قبل از معرفی بهترین مارک زودپز چند نکته کلیدی که باید قبل از خرید مدنظر قرار دهید را با شما در میان خواهیم گذاشت.

جنس بدنه: بهترین جنسی که می‌توانید بخرید استیل ضد زنگ است. برخی از مدل‌ها از آلومنیوم ساخته شده که نه تنها مقام نیستند بلکه ممکن است با برخی از مواد غذایی واکنش نشان دهند و حتی برای سلامت مضر باشند. پس هنگام خرید به این نکته توجه داشته باشید.

نچسب بودن: خوب دیگر آن روزها گذشت که از زودپزهایی استفاده می‌کردید که برای تمیز کردن آن باید هزاران سختی را تحمل کنید. امروزه زودپزهایی اماده است که سطح داخلی آن نچسب است و تمیز کردن و شستن آن بسیار ساده است. پس این نکته را هم فراموش نکنید.

لوازم جانبی: لاستیک دور درب زودپز یکی از انواع مواردی است که باید هنگام خرید به آن توجه کنید. معمولا برندهای مطرح زودپز یک عدد لاستیک را به عنوان زاپاس در بسته بندی قرار می‌دهند با این حال باید توجه داشته باشید که بعد از آن نیز بتوان در صورت نیاز یکی از آن‌ها را به راحتی از بازار تهیه کرد.

 

زودپز از برند فوما

بهترین مارک زودپز

فوما یک برند تولیدکننده لوازم خانگی است که شهرت جهانی دارد. محصولات فوما یکی از بهترین مارک‌های موجود در بازار است. کیفیت محصولات این برند واقعا بالا است و قیمت آن نیز به نسبت سایر برندها بسیار مناسب است. این برند ژاپنی بوده و محصولات دیگری مانند: ساندویچ ساز، چرخ گوشت، چای ساز، خرد کن، آرام پز و … تولید می‌کند.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

 

زودپز از برند ویداس

بهترین مارک زودپز

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، برند ویداس یکی از مهمترین و بزرگترین کارخانه‌های تولید لوازم خانگی ایرانی است! بله درست خوانید ایرانی. این برند دارای کیفیت قابل قبول و قیمت نسبتا خوبی است و هم اکنون محصولات خود را به نقاط مختلف جهان صادر می‌کند. تکنولوژی بکار رفته در تهیه محصولات این برند مشابه تکنولوژی برندهای روز اروپایی است. همچنین داشتن گارانتی و نمایندگی در سراسر کشور از مزایای خرید محصولات این برند است.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

زودپز از برند میگل

بهترین مارک زودپز

محصولات میگل شامل لوازم‌خانگی برقی هستند. این سری از محصولات به دلیل داشتن قیمت مقرون‌به‌صرفه و کیفیت ساخت مطلوب در مدتی کوتاه توانسته‌اند جای خود را در بازار لوازم‌خانگی برقی پیدا کنند. میگل در تلاش است با تولید لوازم برقی کوچک مانند نوشدنی‌سازهای گرم، لوازم پخت‌وپز، غذاسازها، محصولات مربوط به نظافت و اتوکشی، محصولات حرارتی و برودتی و لوازم شخصی برقی سهم مطلوبی از بازار را به خود جذب کند.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

زودپز از برند جی پاس

بهترین مارک زودپز

شرکت سازندە چند ملیتی جیپاس برای تمامی ایرانیان نام آشناست این کمپانی آلمانی بیش از 30 سال است که به تولید انواع لوازم خانگی می‌پردازد و به بیش از 85 کشور جهان محصولات خود را صادر می‌کنند. کمپانی ساخت لوازم خانگی جیپاس در حال حاضر 1500 محصول متنوع با بهترین کارایی را بە بازاد های جهانی عرضە کردە است و شعب کارخانجات تولید و ساخت آن در 10 کشور جهان فعالیت دارند.

مشاهده و خرید بهترین مدل ها

 

 

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *