طرز تهیه میلک شیک موز

طرز تهیه میلک شیک موز [به سبک کافی شاپی]

شما هم قبول دارید که امسال تابستان از همه تابستان‌های گذشته گرم‌تر و طاقت فرساتر شده است! برای فرار از این گرمای سخت خوردن یک نوشیدنی خنک می‌تواند یک راهکار ساده و کوتاه مدت باشد. اینکه نوشیدنی که نوش جان می‌کنیم یک لیوان موهیتو خنک باشد یا یک اسموتی خوشمزه فرقی ندارد. ما در فودوتو دستور تهیه بهترین‌ها را تاکنون قرار داده‌ایم با ما همراه باشید تا طرز تهیه میلک شیک موز را هم به شما آموزش دهیم.

 

فوت و فن تهیه میلک شیک موز

موزی که در میلک شیک مورد استفاده قرار می‌گیرد باید کاملا رسیده باشد. همچنین توصیه می‌شود در تهیه انواع میلک شیک از شیر پرچرب استفاده کنید تا طعم نوشیدنی بهتر شود.

بسیاری برای شیرین‌تر شدن به سراغ شکر می‌روند که ما آن را توصیه نمی‌کنیم، پیشنهاد ما برای شیرینی بیشتر اضافه کردن عسل طبیعی است؛ زیرا سالم‌تر از هر نوع شکری است. همچنین می‌توانید مقداری دارچین هم برای طعم دهی به میلک شیک اضافه کنید.

اگر در خانه بستنی ندارید و یا به هر دلیلی تمایل ندارید بستنی به میلک شیک اضافه کنید می‌تواند چند تکه یخ و شکر را جایگزین کنید. البته میلک شیک تهیه شده با این دستور رقیق‌تر از میلک شیکی است که ما در ادامه دستور آن را قرار داده‌ایم.

 

سایر نوشیدنی‌های خوشمزه ای که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

طرز تهیه میلک شیک موز

شما هم قبول دارید که امسال تابستان از همه تابستان‌های گذشته گرم‌تر و طاقت فرساتر شده است! برای فرار از این گرمای سخت خوردن یک نوشیدنی خنک می‌تواند یک راهکار ساده و کوتاه مدت باشد.
زمان آماده سازی 5 دقیقه
زمان کل 5 دقیقه
تعداد 2 نفر

مواد لازم

  • 1 عدد موز رسیده
  • 4 اسکوپ بستنی وانیلی
  • 5 عدد بیسکویت ساده
  • 1 قاشق غذاخوری پودر نارگیل
  • شیر به مقدار لازم
  • خامه فرم گرفته به مقدار لازم

دستور العمل‌

  • برای شروع، موز را خرد کرده و درون یک نایلون پلاستیکی و یا ظرف درب‌دار ریخته و به مدت 2 تا 4 ساعت آن را درون فریزر قرار دهید تا کاملا یخ بزند. در این مرحله بیسکوئیت‌ها را خرد کرده و با مقدار بسیار کمی شیر مخلوط کنید.
  • در این مرحله موز یخ زده، پودر نارگیل و خامه را در یک ظرف مجزا باهم مخلوط کنید، در مرحله بعد همه مواد را داخل مخلوط کن ریخته و چند پالس بزنید تا مواد یکدست شود. از آنجایی که میلک شیک باید غلیظ باشد، شیر را کم‌کم به مواد اضافه کنید و هر زمانی به غلظت مورد دلخواه رسید دیگر شیر اضافه نکنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز