روش نگهداری پنکیک پخته شده (پاسخ کوتاه و دقیق)

روش نگهداری پنکیک پخته شده (پاسخ کوتاه و دقیق)

بسیاری از دستورهای پخت پنکیک برای یک یا دو نفر می‌باشد اما دقیقا چالش از جایی شروع می‌شود که تعداد زیادی پنکیک درست کرده باشید و ندانید که آن‌ها را در کجا نگهداری کنید و یا چگونه مجددا استفاده کنید. اگر بخواهید بدانید که آیا می‌توان پنکیک‌های پخته شده را در یخچال نگهداری کرد، پاسخ مثبت است اما برای نگهداری طولانی مدت باید به نکاتی توجه کنید که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد. پس برای  به سایت آشپزی فودوتو همراه ما باشید. بهترین روش نگهداری پنکیک پخته شده کدام است؟

 

روش نگهداری پنکیک

حدود 2 تا 3 روز می‌توانید پنکیک‌های پخته شده را در یخچال نگهداری کنید، به شرطی که آن‌ها را در یک ظرف درب بسته و یا نایلون زیپ دار قرار دهید تا مانع از ورود هوا به داخل پنکیک‌ها شوید. بعد از این مدت معمولا کیفیت و طعم پنکیک تغییر می‌کند و اصلا توصیه نمی‌کنیم بعد از این بازه زمانی آن‌ها را میل کنید. زیرا معمولا در دستور تهیه آن‌ها از تخم مرغ و شیر استفاده شده است.

البته برخی هم پنکیک‌های پخته شده را در فریزر نگهداری می‌کنند که در اینصورت نیز می‌توان مدت زمان نگهداری را تا 2 ماه افزایش داد. هرچند همیشه توصیه می‌کنیم که در آشپزی از مواد کمتر استفاده کنید و غذاها را تازه بخورید. همچنین برای گرم کردن مجدد توصیه می‌کنیم از آون توستر و یا مایکرویو استفاده کنید تا مغز پنکیک‌ها هم کاملا داغ شوند.

 

سایر پنکیک‌های خوشمزه ای که باید آن‌ها را امتحان کنید

 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *